PREV | NEXT

OLDER
G-BOOK
PROFILE
LINKS
HOST

p�skeferie
2004-04-02 | 4:00 p.m.

�v. snakkede med ham i telefonen den anden dag. han sagde vi skulle p� caf� og drikke reperationsbajere og varm kakao i dag efter skole. s� viser det sig at han har lavet helt andre planer med sine venner fra skolen. alle ska oss ned og se tobias trier i aften. m�ske osse jeg. men alle andre har nogen at f�lges med...og hvad har jeg?! ingen. vi har snakket om den sidste m�neds tid at vi ska ned og se tobias trier. men ingen har sagt. "hey rikke. vil du ikk med mig og nogle stykker ned og se tobias trier". n� nej. typisk. betvivler helt om jeg overhovedet gider afsted nu.

ved godt jeg piver lige nu. men tror det har noget at g�re med at jeg er ved at v�re tr�t af det her med altid selv at skulle tage initiativet og invitere mig selv med osv. og tror oss det har noget at g�re med at jeg s� charlotte i dag udenfor skolen. tror hun havde set mig komme cyklen, for hun kiggede i hvert fald kraftigt den anden vej imens hendes veninde nedstirrede mig. tsk tsk. jeg er bange for at jeg aldrig f�r en veninde der var lige s� t�t p� mig som hun var engang...selvom hun nok ikke lige er det rareste og mest fornuftige menneske, s� har hun da i hvert fald v�ret det. iih. gider ikk t�nke p� det mere.. skulle bare lige ud med det. sorry.

noget andet der har f�et min t�nketank igang i denne her uge har v�ret en abort hos en bekendt. det var tvillinger, hun var i 13. uge og er dybt ulykkelig nu. jeg kan ikke helt forholde mig til det. men det er da alligevel en skr�mmende tanke at man har g�et der i 3 m�neder og gl�det sig til at f� et barn mere og s� pludselig miste det og finde ud af at det var hele 2 b�rn man kunne ha f�et. ikke rart. h�ber at hun kommer over det igen og pr�ver igen. og s� m� vi krydser fingre for at det g�r godt n�ste gang.

sikke jeg snakker. men hvem ska jeg ellers henvende mig til lige nu?! anyway. har p�skeferie nu og det er rart. men hvad skal jeg lave....