PREV | NEXT

OLDER
G-BOOK
PROFILE
LINKS
HOST

lets go get drunk and be free in the nice weather
2004-04-13 | 8:45 p.m.

aah.. det er dejligt vejr. man f�r helt lyst til at g� udenfor og suge alt nydelsen til sig og bare ligge og fotografere fr�er i ens have (!?!). eh.. heh. ja. det var hvad jeg lavede i dag, istedet for at sidde nede p� skolen og lave "gruppearbejde". mest af alt har jeg bare lyst til at ligge i solen og f�le varmen og aller helst i armene p� en. iih. det kilder helt i maven. det er lige f�r jeg bliver hjemme fra skole i morgen og f�r nogle ting p� plads..men det g�r ikke. har pr�ve i erhvervsret. og alt efter hvad vi skal i engelsk p� torsdag, s� tror jeg nok jeg g�r hjem de sidste tre timer. er virkelig skoletr�t (ikke noget nyt). men lige nu er jeg allerede i juni og har overst�et det hele, i mit hovede....suk. gid det var s� vel. fandt oss lige ud af i dag at jeg ikke ka tage eksamen hvis min �rskarakter ikke er over 6. problemet er, den ligger lige n�jagtig p� 6 indtil videre. det er ikke godt. men s� var dte jeg t�nkte, at hvis mine �rskarakter stinker v�rre end mine terminskarakter, s� fuck det hele. s� finder jeg p� noget andet og tager en lang sommerferie. basta!