PREV | NEXT

OLDER
G-BOOK
PROFILE
LINKS
HOST

I've got to see you again
2004-05-06 | 11:07 p.m.

skrev denne her tidligere i dag: http://letsfaceit.diaryland.com/040506_61.html

skriver et nyt et nu fordi at jeg lige kom til at t�nke p� noget...h�rte dette: "du st�r lissom ved siden af de to her der f�r mest fisse!" jeg vil ikke rigtig indr�mme det. men det rammer mig hver gang han snakker om andre. for hver gang g�r det op for mig at han slet ikke ser mig som andet end en ven. men p� den anden side, ville jeg heller ikke v�re �n af dem han snakker om. m�ske har han bare mere respekt for mig. hvad ved jeg. man har vel altid lov at h�be... anyway. h�rte denne her sang p� vej hjem og opdagede hvor meget den faktisk passer til den m�de jeg har det med ham...

Late in the night when I'm all alone. And I look at the clock and I know you're not home. I can't help myself. I've got to see you again. But no I won't go for any of those things. To not touch your skin is not why I sing. I can't help myself. I've got to see you again. I could almost go there. Just to watch you be seen. I could almost go there. Just to live in a dream. No I won't go to share you with them. But oh even though I know where you've been. I can't help myself. I've got to see you again.

- Jesse Harris/Norah Jones