PREV | NEXT

OLDER
G-BOOK
PROFILE
LINKS
HOST

dengang da jeg var lille
2004-05-16 | 2:21 p.m.

stereo studio vil ikke have mig. jobsamtalen var osse noget h�. var jo m�gsyg. �v. s� min f�tter (som oss havde f�dselsdag i g�r. hurra.) tog mig med ud p� mcd for at "tr�stespise". h�h�h. han er s� rar. lige hvad jeg havde brug for. alts�. ikke maden. men en til at tage sig lidt af mig :)

var til gallafest i fredags med skolen. det var ganske sk�gt. dansede rundt til swan lee, abba, beatles og monkees. mmm. og jeg havde fint t�j p�. i skulle n�sten se et billede. heh. michelle fra min klasse havde gl�det sig lige s� meget til at se kromprinsesse marys brudekjole som hun havde gl�det sig til at se min. der var noget med at nogle af pigerne i min klasse havde haft et eller andet k�rende med hvad mon jeg troppede op i. min historiel�rer kunne heller ikke genkende mig..h�h�.

i g�r var jeg til f�dselsdagsfest i hejls hos en fra min klasse. det var r�vkoldt, r�vkedeligt og r�vsygt (= de spillede techno det meste af aftenen). det er ikke hende fra min klasse der er noget galt med.. det var bare sammens�tningen af festen og omst�ndighederne. henrik fra min klasse kom heldigvis og vi var hjemme ved en 2-tiden.

vibeke som holdte den. holdte den oss sammen med hendes veninde, mette. og det sjove ved den historie er, at mette og jeg legede meget sammen da vi var sm�, fordi at min far er f�dt i hejls, og min farmor har (imens hun levede) boet der hele mit liv. og i s�dan en lille landsby kender alle jo n�sten hinanden og s� af en eller anden grund, legede mig, min dejlige f�tter og mette en del sammen som sm�, n�r vi var p� ferie og s�dan hos vores farmor. jeg bliver helt nostalgisk. men det var da osse tider.