PREV | NEXT

OLDER
G-BOOK
PROFILE
LINKS
HOST

kronisk ironisk
2004-02-22 | 2:39 p.m.

hmm... det lader ikke til at der er nogen der l�ser denne her dagbog mere... s� ka jeg jo liges� godt skrive p� dansk...folk er vel ligeglade. eller...nu ka jeg pr�ve det lidt og se om det k�rer. for det er lidt noget andet at skulle skrive sine tanker og oplevelser ned p� sit eget sprog end p� engelsk...

�h ja.. det er s�ndag i dag. s�ndag som alle andre s�ndage...jeg laver ikke en hujende fis. selvom der er masser at give sig til.

i fredags tog jeg p� pit stop sammen med min f�tter og vores f�llesven, jens. vi skulle se et dizzy mizz lizzy kopiband. det var fedt. der var visse fejl. men det gik. og bedst som man sidder der, opdager man hvor skr�mmende mange detaljer man kan i sit lille hoved. up-tempo punkter og alt det der.. og s� er det ikke engang s�rlig tit jeg lytter til dizzy mizz lizzy. uh.

n�.. m� hellere f� lavet lidt konstruktivt her. hyg!