PREV | NEXT

OLDER
G-BOOK
PROFILE
LINKS
HOST

at pj�kke, jeg pj�kker, jeg har pj�kket
2004-02-23 | 9:45 a.m.

ja.. s� gjorde hun det sgu igen. blev i sengen for l�nge med puden over hovedet i den beslutning at blive hjemme fra skole. jeg skulle kun have 3 timer i dag.. s� det g�r sgu nok. min mor har fri.. men jeg tror ikke hun har opfattet at jeg sidder hernede p� mit v�relse i natt�j. hehe. nogle gange er de s� langsomme. og det er rart. for s� er det nemmere at isolere sig selv hernede i min egen lille verden.

n�.. var egentlig i gang med at v�re lidt kreativ. min ber�mte og berygtede mappe med alle mulige udklip med bl.a. tim, er g�et hen og blevet for lille...s� for at kunne f�lge med p� alle opdateringernehar jeg besluttet at flytte alt med ham over i hans egen mappe s� han ikke bliver mast. eller noget.

aaah...sidder og h�rer ed harcourt. vil snart ha t�j p�, noget at spise og lufte dyner. lektierne ska vist oss plejes lidt. hvilket oss g�lder min guitar. huhej hvor det g�r!