PREV | NEXT

OLDER
G-BOOK
PROFILE
LINKS
HOST

"tilpas ikke din hjerne, der er fejl i virkeligheden!"
2004-02-28 | 12:52 p.m.

i torsdags var jeg til et 3� timer langt foredrag med en journalist fra B.T. til at starte med var det vel ok.. men jeg var skeptisk. og jeg blev mere og mere skeptisk efterh�nden som han fortalte fler eog flere "heltehistorier" hvor han legede helt. det var typisk sager hvor han inddirekte havde hjulpet politiet med at opklare en sag ved hj�lp af medierne og detektivevnerne som journalister nu engang har. hvordan han havde fundet frem til de forskellige materialer og kilder, ville han ikke frem med. "det ka v�re lige meget" sagde han gang p� gang. lusket. det pisser mig af at medierne har s� stor en magt. argh. og s� ikke mere om den sag. den ruger stadig inde i min hjerne.

s� er det i aften der er d�mt stor musikfest. danish music awards! hvor tim er nomineret til hele 7 (!) awards. men han er oppe imod kashmir som st�r med lige s� mange nomineringer i mange af de samme kategorier. s� det bliver "kamp" lige til stregen. sp�ndende. han skal osse spille et nummer til showet. bliver osse rart. hvis han f�r priserne for �rets: cover, producer, sangskriver og sanger. selvf�lgelig h�ber jeg p� at han vinder dem alle.. men det ville oss v�re lidt kedeligt hvis han gjorde det. anyway jeg krydser fingre.

tog lige en test mere:

You are Lisa Simpson!

You are Lisa Simpson - Your hobbies include playing the saxaphone, studying, and watching Itchy & Scratchy. You're extremely intelligent, passionate, and lively - definitely the brains of the family. Some of your achievements include: Winning the regional Reader's Digest essay contest, being the first female to survive the second grade at Rommelwood Military Academy, and gaining runner-up in the Little Miss Springfield Beauty Pagent. You have a bright future ahead of you!

Which character are you? Find out at Starlocity.com!