PREV | NEXT

OLDER
G-BOOK
PROFILE
LINKS
HOST

helter skelter
2004-02-25 | 10:13 p.m.

puuha. at en ellers s� stille og fredelig dag skulle ende ud s� hektisk og omv�ltende, havde jeg aldrig regnet med i morges da jeg steg ud af sengen med en hovedpine som kun ville hvile sig hvis jeg lagde mig ned. sur, tr�t og pint gik jeg ud ad d�ren uden s� meget som et "farvel og god tur" til min far, som skal 5 uger p� genoptr�ning. suk. i skole tog jeg og kom 10 min for sent og gad ikke m�de op til engelsk da vi skulle freml�gge. hader at freml�gge. s� jeg fandt mig en hyggelig fredelig krog i en god stol og l�ste lektier...det var rart med lidt ro.

jens skrev pludselig en besked om jeg ville med ned i byen efter skole til en kop varm kakao. jeg skulle alligevel en tur i byen og havde brug for at snakke. s� jeg svarede gl�deligt ja. s� skrev min f�tter og spurgte om vi skulle i metro senere i dag...ja.. klart. efter en dejlig kop kakao, sl�bte jens mig med til noget bogudsalg (som starter ved midnat i aften) inden jeg drog hjem som skulle vise sig ikke at v�re s� fredeligt som det plejer. str�msvigt! som med alt andet her i livet opdager man f�rst at man mangler noget n�r det er v�k. og liges� med str�mmen. jeg blev n�dt til at ordne det hele inden min f�tter kom, og ringede rundt og frem og tilbage efter hj�lp. min f�tter udsatte turen til 5 min f�r metro lukkede.. s� vi stressede afsted. flot. s� har f�rst rigtig f�et lov til at falde til ro her kl. 21...efter en lang dag. og nu sidde jeg med en danskstil og valget om m�ske at tage p� bogudsalg her kl. 00.01..hmm. filmen stjernekigger starter alligevel oss om 1 time og varer til over midnat.. s� hvorfor ikk. fandt jo 2 b�ger jeg gerne ville have...

og s� fandt jeg lige en test her..

You are Phoebe Halliwell!

You are Phoebe Halliwell - A free spirited, smart, and vivacious modern-day witch who knows how to have fun and can sure kick some demon derriere! You live life to the full, and care deeply for your family and friends. Your personality is irresistible - everyone wants to be around you!

Which character are you? Find out at Starlocity.com!