PREV | NEXT

OLDER
G-BOOK
PROFILE
LINKS
HOST

in your life
2004-03-05 | 8:27 p.m.

s�...endelig p� plads efter et par hektiske (for mig) dage... onsdag valfartede jeg til k�benhavnstrup for at se damien rice i lille vega, sammen med de k�re mennesker, laura, frikke, klaus og stine og hendes veninde (som jeg ikke lige husker hvad hedder). opvarmningen var josh ritter. en meget charmerende dejligt syngende mand fra "moskow in idaho". heh. �h s� rart musik han delte med os, og alt det han kunne smile, ja n�sten nogle gange grine imens han sang..heh. �h. det var faktisk lige f�r han var bedre end hovednavnet (damien rice). det var i hvert fald f�rste gang i laaaaang tid en opvarmning overraskede mig s� positivt som han gjorde. damien var nu oss en fin koncert, dog lidt for st�jende og laura fik det d�rligt. men eller fin fin.

i g�r stenede jeg og gik ok tidligt i seng. i dag....ja.. er lige kommet hjem fra knud's garage. skulle egentlig bare ned i byen og m�des med min f�tter, p� bibliotket, i stereo studio (efter dte nye gaffa) og s� ha noget og spise. men af en eller anden grund endte vi nede p� baxx ( baxx er s�dan et sted for retarderede mennesker med scott jakker og konfirmander. adr! har oss kun v�ret der 1 gang f�r...da jeg var 15..hmm) og senere sad jeg s� p� knud's garage med jens og hans ven carl-erik som s� er blevet min fine ven nu. han kommer m�ske over senere i aften til nogle �l eller noget i den stil. s� hyggeligt.

anyway...m� og SKAL holde mig nogenlunde klar i hovedet s� jeg ka skaffe mig og jens billetter til paul mccartney koncerten i morgen formiddag kl. 10.00. skal skal skal. vil vil vil. gotter go.