PREV | NEXT

OLDER
G-BOOK
PROFILE
LINKS
HOST

spr�dt senget�j, bl�dt vand og spam
2004-03-07 | 11:48 p.m.

min hjerne er ved at t�nke sig selv ud af mit hovede i de her dage. det er helt sindssygt s� mange sp�rgsm�l jeg hele tiden stiller mig selv. hertil aften har jeg ikke engang haft lyst til at v�re online. at v�re der for folk hvis de nu skulle f� brug for mig. hvis man t�ller tilbage er det nok den f�rste s�ndag aften i rundt regnet 2 �r, jeg virkelig ikke har haft lyst til s� meget som at t�nde computeren. hvad sker der for mig ?! ret skr�mmende egentlig. for hvad er det der g�r mig s� afh�ngig af at sidde her foran denne her sk�rm og h�nge ?! istedet kunne jeg l�se en bog, passe min skole eller h�nge lidt mere ud nede p� knud's og f� en st�rrer omgangskreds. som f.eks. her i fredags, da jeg egentlig bare lige hurtigt skulle ha v�ret i byen og ordne nogle ting.. men s� endte med at f� mig en ny ven som med det samme var ude p� at lege kirsten giftekniv med mig. nogle gange overrasker det mig s� let det er at komme i kontakt med folk uden at have en sk�rm som "beskyttelse". det har i hvert fald v�ret en sk�n aften trods tankerne, bare at sidde der alene i l�nestolen og se kr�niken og derefter en film.

s� hvad har jeg ellers lavet i dag som m�ske har v�ret grundlaget for mit lille "jegvilv�realeneoghalidtondtafmigselv-trip"... jo.. jeg har v�ret til et 4 timer langt skulderklapperi af et m�de. "sussiogleo-folket" som jeg foretr�kker at kalde dem som jeg faktisk selv har meldt mig til for et par m�neder siden. men jeg gjorde det for pengenes skyld og fordi at jeg kunne se en fremtid i det at drive sin egen form for netv�rkshandel. men at man ligefrem skulle betale 115 kr for at komme ind i en sal fyldt med folk der render rundt og klapper sig selv og alle andre p� skulderen, var ikke lige det jeg havde forestillet mig med den mulighed som jeg har at kunne bygge min egen �konomi op s� jeg ikke beh�ver at lave noget... det f�r mig n�rmere til at t�nke p� en eller anden form for religion eller sekt, og den tanke skr�mmer mig bare endnu mere end den gavner. jeg ska bare ha gang i lortet og skaffet de penge hjem. s� ka al deres skulderklapperi rende og hoppe. jeg vil v�re fri. fri.

n�.. det er sengetid. astrid gider ikke lege mere og alle andre er her ikke. ville ellers gerne snakke. men nej. det m� vente. som s�dvanligt. forresten...s� skal jeg til paul mccartney koncert nu.. eller...alts� f�rst d. 9. juni. til ekstrakoncerten. for den f�rste blev udsolgt p� rekordtid og jeg kunne ikke f� hul igennem p� hverken nettet eller telefonen i 2� time. well. det er en anden historie som jeg ikke vil kede jer med. pointen er bare at jeg b�de fik billetter til jens og mig og min danskl�rer. woo.