PREV | NEXT

OLDER
G-BOOK
PROFILE
LINKS
HOST

salley gardens
2004-03-13 | 2:21 a.m.

av mit hoved.

er lige kommet hjem fra byen.. eller n�rmere betegnet, pit stop. bandet hed salley gardens. ganske rar musik. forsangeren havde en dejlig blid stemme. folk dernede var flinke som altid. det er s� rart n�r man ellers sidder der og savner dem man kender, men ikke har set i lang tid af afstandsm�ssige grunde...suk. ja. s� er det rart at komme ned p� pit stop og m�de en masse nye mennesker. daniel og palle. rare mennesker.

Jens kom stiv hjem til mig ved en 17-tiden og gik ud som et lys p� min seng. jeg smurte ham nogle mader da han v�gnede og vi grinede lidt af situationen. s� kom min f�tter og vi tog s� sammen p� pit stop. nu sidder han s� dernede og drikker videre. h�ber han kommer godt hjem. for jeg vil i seng nu. han m� ellers oss godt ringe hvis det er..anyway. godnat.