PREV | NEXT

OLDER
G-BOOK
PROFILE
LINKS
HOST

half of what i say is meaningless
2004-03-20 | 2:48 p.m.

tog til club modstr�m i g�r. endnu engang alene. er stadig fork�let. en smule. men temaet var singer/songwriter med en snert af lo-fi. s� jeg ville hellere derned og sidde og h�rer deeeejlig musik og v�re lidt social istedet for at sidde herhjemme hvor der alligevel ikke var nogen online. det gik da oss ok. ikke helt som jeg havde regnet med dog. der kom nemlig ikke de mennesker som jeg plejer at m�de dernede...eller jo.. f� af dem. men ikke nok. og s� var der young som var en stor overraskelse. rart at se hende igen. og s� endda p� disse kanter. men selvom jeg sad oppe hos hende og stefan s� var det lidt som om at jeg var tredje hjul og det var lidt kedeligt. han gav ikke engang en �l til fattige mig. tsk. s� jeg sad der og kukkelurede arbrudt af sm� samtaler indimellem i et par timer. inden jeg gik ud i stormen og tog kampen op med cyklen. det tog mig n�sten � time om at komme hjem (!). rimlig vildt n�r det plejer at tage mig ca. 15 min. var helt udmattet da jeg kom hjem.

mmm. sidder og h�rer beatles lige nu. ska snart til at g�re mig klar. mor og jeg ska ud og servere til et kobberbryllup i aften. h�ber det giver bare lidt pote. hvis der g�r, falder de i hvert fald p� et t�rt sted. forresten. fik skat tilbage i g�r. 138 kr. wooaaaa. det er jo helt vildt! og s� med tanken om at de lige har taget 400 kr. af vores SU. tsk. dumme stat!