PREV | NEXT

OLDER
G-BOOK
PROFILE
LINKS
HOST

.a.v.
2004-03-22 | 11:04 p.m.

jeg blev hjemme i dag. skulle kun ha en time. sad i natt�j og skulle egentlig samle mig sammen til at f� lavet noget, indtil det bankede p� d�ren. fuck havde glemt det! if�rt natt�j og en badtr�ngende krop, m�tte jeg ydmygt g� ud og �bne for ham og give han et kram. pludselig kom min f�tter ogs� ned ad den anden trappe. gl�deligt det var. jeg skyndte mig ind p� mit v�relse, �bnede vinduet og samlede vasket�jet sammen og tog s� et hurtigt bad. da jeg kom ned igen fors�gte jeg at f� lidt styr p� alle mine ting, dog uden noget st�rrer held. jeg lagde m�rke til at han kiggede p� mig. meget mere end han plejer. der var et eller andet ved ham som ikke virkede som det plejer. der var noget der plagede ham. hvis det ikke havde v�ret for min f�tter, havde jeg sat mig ned i sengen og spurgt ham hvad der var galt. men timingen var ikke lige til det. for s� kom min lillebror osse ind. jeg f�r stadig rundt og fors�gte at samle sammen alt imens vi snakkede musik, spillede guitar og lyttede til hvad vi havde af forskellige anbefalinger.

s� gik vi ovenp� og fik os et stykke kage som jo egentlig var det jeg havde inviteret ham/dem p�. han stirrede l�nge p� mig imens vi spiste. det var lidt underligt. som om han ville fort�lle mig noget....

de tog hjem igen og jeg tog ned i byen. skulle p� biblioteket og skulle egentlig oss ha v�ret i banken, men de havde lukket for l�ngst. jeg endte i stereo studio. k�bte et par nye �reb�ffer. og 2 nye plader. sigur r�s - () og damien jurado - �the ghost of david. nam. s� nu sidder jeg her og h�rer sigur r�s. det g�r lidt ondt faktisk. ved ikk hvorfor. er underlig i dag.