PREV | NEXT

OLDER
G-BOOK
PROFILE
LINKS
HOST

marvellous
2004-03-29 | 10:00 a.m.

i l�rdags slap vi op for net. den ordning vi har hedder at vi ka downloade for 5000 MB om m�neden, og n�r vi har n�et den gr�nse kan vi ikke komme online igen f�r den n�ste m�ned starter. i realiteten slap vi allerede og for snart 2 uger siden, men har k�rt videre henover f�trenes net. da de har den samme l�sning som os, kunne de kun lige holde den i live i knap en uge. buuh. et eller andet sted er det da rart nok at man ikke kan "komme til" lige at bruge den ene aften efter den anden online med sine venner og hva man nu ellers laver, s� man ka ryde op, lave lektier, se en god film, h�re lidt flere plader, g� tidligere i seng osv. i stedet for. men...manner... hvor er man begr�nset uden net. godt jeg kun ska lide indtil p� onsdag ved midnat. �h.. h�ber at mine for�ldre snart finder en anden internetl�sning.

sidder nede p� skolen lige nu... har haft fri i snart � time. nice. mmm. og nu tror jeg, jeg har tjekket de ting jeg skulle. for nu m� jeg hellere komme ned til rektor og aflevere den lovede marvellous ep s� hun ka h�re om det er et band vi ska hyre til sidste skoledag eller noget. heh. i hvert fald inden min international �konomi l�rer spotter at jeg ER i skole (har egentlig 1 mere time i dag, men den ligger f�rst om 2 timer...og der er jeg taget hjem)...for hvis han ser mig og han opdager at jeg ikke kommer til hans time senere i dag, s� bliver jeg slagtet og f�r 10 afleveringer for eller noget i den stil. n�jer.