PREV | NEXT

OLDER
G-BOOK
PROFILE
LINKS
HOST

lange dage, sorte sommerfugle og svaner
2004-02-24 | 11:15 a.m.

jeg f�lte virkelig jeg havde et eller andet at skrive herinde lige f�r....vent...n��rh jo. detjeg ville skrive var...

i g�r var han i fjernsynet igen... jeg n�ede lige at opdage det 10 min inden s� jeg n�ede at finde videob�nd og det hele frem klar til optagelse. da jeg kom ned p� mit v�relse havde jeg f�et 2 sms'er.. en fra en veninde og en fra en fra min KLASSE?! det var da utroligt at de som er s� tr�t af mine interesser, er s� flinke til hele tiden at minde mig om hver gang der sker noget...wow. egentlig...egentlig er jeg begyndt at holde af min klasse..eller i hvert fald... dele af den. hvor utroligt det end lyder. men... er det ikek altid s�dan n�r det hele snart slutter?

i dag skal jeg v�re i skole til kl. 15:30... baah.. er s� tr�t s� tr�t det er noget v�rre noget. ved ikke hvad det kommer af...

sikke jeg vr�vler.