PREV | NEXT

OLDER
G-BOOK
PROFILE
LINKS
HOST

n�rmestlykkeligoghvadfikduudafdet?!
2004-06-13 | 4:41 p.m.

jeg er jo i princippet f�rdig med at g� i skole nu. mangler bare de to sidste skide eksaminer. dansk og international �konomi. suk.

3 �r er g�et med at l�re halvdelen af alt det jeg rigtigt skulle ha l�rt. og hvad har jeg s� f�et ud af de 3 �r sp�rger man sig selv. ja..jeg er i hvert fald f�rst og fremmest blevet d�rligere og d�rligere til alt det jeg kunne i folkeskolen. jeg kunne f.eks. engang det at analysere en tekst udenad....i dag ska jeg bruge diverse opskrifter p� det og er ikke engang 100 p� at det jeg g�r er rigtigt... men p� den anden side. hva hvis jeg ikke havde g�et i skole i de 3 �r? havde jeg mon s� ikk alligevel glemt den skide opskrift som man alligevel ikke ska bruge til det store i hverdagen...

min mor og jeg snakkede om studenterfest for familie og venner. ja..hvorfor ikke bare fejre det....det at jeg har overlevet de 3 skide �r?! og endt med huen alligevel.

noget andet jeg har l�rt p� de sidste 3 �r har intet med min uddannelse at g�re, men [mit] ego og oplevelser af diverse arter. har haft de fedeste 3 �r af mit liv. jeg er taknemmelig for at have f�et chancen for at vise at jeg dur. at blive bekr�ftet og det at kunne ligge p� sin seng, h�re en strofe og smile over hele ansigtet fordi at lige pr�cis den strofe giver mening for dig og dit liv som det er lige nu. det at kunne h�re. �h lykke. �h lykke. og dermed m�nedens vise ord....

"let's just say i was testing the bounds of reality. i was curious to see what would happen. that's all it was: curiosity" - jim morrison